Az igazi telefonos marketing kialakulására várni kellett a hatvanas évekig. Akkor is a politika vitte tömeges szintre. Ismeretes, hogy Kennedy választási kampányában már szerepet játszott a telekommunikáció, egy külön megbízott ügynökség behízelgő hangú hölgy alkalmazottjai napi 12 órában hívták a telefonkönyvből a választópolgárokat Kennedy politikai erényeit ecsetelve. Kisvártatva megszületett az automatikus telefonhívások ötlete is a kereskedelmi szférában is! Az áttörést természetesen a mobiltelefon elterjedése jelentette. Hogy az SMS üzenet hatásosabb a hanghívásnál, az nem derült ki azonnal, sokáig itt is az élőhang varázsában bíztak. Kiderült, hogy a személyes és személytelen között félúton kell keresni a megoldást. A hanghívás túl tolakodó, gyakran rossz időben érkezik, a televíziós reklám meg túl személytelen, nem érzi senki, hogy épp őt szólították meg. Az SMS-nek viszont személy szerint ő a címzettje, viszont akkor olvassa el, amikor akarja. De az igazi, egy mobil alkalmazás fejlesztés, melyet megrendelhet a goldenapp.eu/hu weboldalon!