Egy székhely kiválasztása nem egyszerű feladat, sok szempontot figyelembe kell venni. Ezek közül néhányat most megemlítünk! A székhelyszolgáltató irodákkal kapcsolatban az alábbi szempontokra ügyeljen. A székhelyszolgáltató az első kézbesítés alkalmával át tudja-e venni a leveleket, azokat 24 órán belül továbbítja-e az Ön e-mail elérhetőségére, a leveleket minimum havi egyszer kipostázza-e, illetve van-e lehetőség személyes átvételre. Azok a kérdések is felmerülnek, hogy lehetőség van-e NAV-os revízió lebonyolítására, megoldható-e az iratőrzés, és ha szükséges, akkor lehet-e tárgyalót igénybe venni? Továbbá a székhelyszolgáltató vállalja-e az úgynevezett KOCKERD-kérdőív rá vonatkozó részének kitöltését, és a hatósági levelek átvétele mellett, csomagok átvétele megoldható-e? Ezekre, és egyéb kedvezményes székhelyszolgáltatás lehetőségek igénylésére keresse a topcegalapitas.eu weboldalon megadott telefonszámot, ahol szakemberek adnak tanácsokat a székhelyszolgáltatás igénybevételére!